שאלות נפוצות – סליקה, שילוח….

תשלום באתר

האם 5070 הוא אתר מאובטח?
אזור הסליקה באתר 5070 הינו אזור מאובטח. כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין. אנו מייחסים חשיבות עליונה לפרטים אלו ולכן משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להגן על פרטי התשלום. בכל מקרה שהוא, פרטי התשלום לעולם אינם נשמרים במערכת שלנו. השימוש בהם הוא חד פעמי בעת הקנייה.
חברת הסליקה שלנו מאבטחת את מעבר הנתונים ע”י פרוטוקול SSL המצפין את  מעבר המידע בין האתר למערכות שלהם. כמו כן, מטמיעה חברת הסליקה את תקן PCI DSS לאבטחת מידע של כרטיסי אשראי.

מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרכרט, ישראכרט ודינרס

כיצד מבצע החיוב?
חיוב ההזמנה מבוצע אוטומטית ומיידית על ידי מערכת האתר לפי התנאים שהוזנו על ידך בעת ביצוע ההזמנה

שילוח:

מהו זמן האספקה?
אנו עושים כל שביכולתנו לספק לך את המוצר במהירות ובזריזות. הזמנתך תהיה מוכנה לאיסוף או לשליחה תוך עד שבועיים.

כיצד נשלחים המוצרים?
שליח עד הבית יגיע לכתובת המשלוח שאותה ציינת באת ההזמנה. במידה ואינך נמצא/ת בבית בזמן האספקה ינסה השליח לחזור אל אותה הכתובת במועד אחר.
ביטול הזמנה לאחר שנשלחה תחויב בדמי משלוח מאחר ובמקום לשלוח את ההזמנה לכתובת הלקוחה, יישלח המוצר חזרה לכתובת 5070

עלויות משלוח?
עלויות המשלוח נקבעות ע”י חברת השילוח. העלויות מחושבות לפי משקל החבילה. מערכת האתר תחשב עבורך את המשקל המצרפי של כל הפריטים שהזמנת ותציג לך את מחיר המשלוח בעת הרכישה.
במקרה שבחרת לאסוף את המוצר בעצמך דרך משרדי החברה לא תחויב כמובן בעלות משלוח.

האם ניתן לאסוף המוצרים באיסוף עצמי?
כל הזמנה ניתן לאסוף באיסוף עצמי בחנות “אסופה”, יהודה מרגוזה 8, שוק הפשפשים יפו, בימי א’- ה’ בשעות 10:00- 20:00, יום ו’ 9:00-16:00. יש לבחור “איסוף עצמי” מתוך אפשרויות השילוח בעת ביצוע ההזמנה ולא תחוייב/י בדמי משלוח. אנא שימו לב שיש לתאם מראש את הגעתכם למשרדים, כדי לוודא שיש מי שיקבל אתכם.

מהם ימי עסקים?
ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.

האם יש מגבלות על אזורי שילוח בארץ?
חברת ההפצה של 5070 מגיעה לכמעט כל אזור חלוקה בארץ. במקרה והינך גר במקום שאינו נתמך, אנו נצור עמך קשר ונספק את החבילה דרך דואר רשום ללא עלות נוספת.

האם ניתן לשנות את פרטי המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
כן, כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו

מדיניות החזרת מוצרים:

האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר?
בוודאי. אפשר לבטל את ההזמנה עד 14 יום מרגע קבלת החבילה. בכדי לבצע החזרה/החלפה יש להשאיר את הבקשה שלך דרך הצור קשר  באתר ואנו נצור עימך קשר לפרטים נוספים. את המוצר עליך להחזיר אלינו כשהוא נמצא באריזה המקורית שלו, ללא פגם ומבלי שנעשה בו שימוש.

איך מחזירים פריט פגום?
במקרה של פריט פגום אנחנו נשלח אלייך שליח על חשבוננו שיאסוף את הפריט הפגום ויביא לך פריט חדש במקומו.
כל שעלייך לעשות הוא להשאיר את הבקשה שלך דרך דף צור קשר  באתר ואנו נצור עימך קשר תוך יום עסקים ונתאם את החלפת הפריט.
במידה ולא תרצה/י להחליף את הפריט נחזיר לך תוך 14 ימים את הסכום עבור הפריט, ללא כל דמי ביטול

איך מחזירים פריט שלא מצא חן בעיני?
בקלות רבה, כל שעלייך לעשות הוא להודיע לנו דרך דף צור קשר  באתר וכן לדאוג להחזירו ללא כל נזק או פגם עד 14 יום מרגע קבלת ההזמנה.
אנחנו מתחייבים להחזיר את כספך חזרה תוך 14 ימים מהיום בו המוצר חזר למשרדנו, למעט עלויות המשלוח.
*שים/י לב – במידה ותבקש/י לקבל זיכוי כספי, לאחר תיאום השליח, דמי המשלוח יעמדו על סך 35 ש”ח וינוכו מההחזר הכספי.

החזרת פריט, כיצד מזכים אותי?
במידה והחלטת להחזיר מוצר, הזיכוי יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר למשרדנו, בהתאם להנחיות חברות האשראי.
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ( אם שולם בשובר מתנה ההחזר יהיה בשובר).
ברוב המקרים הזיכוי יתבצע במהירות. אך במידה ויש בעיה הזיכוי יבוצע באמצעות פקס שישלח לחברת האשראי.

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי. מה עושים?
במידה ואינך רואה את הזיכוי, את/ה מוזמנ/ת לשלוח לנו הודעה ואנו נבדוק מה הסטטוס שלו.
צור קשר